При оформленні замовлення ознайомтеся з важливою інформацією, що вказана на сайті під кожним товаром.
Посилку необхідно забирати в день прибуття на відділення, так як Нова Пошта не передбачає умови для зберігання фруктів!
У разі, якщо Ви не забрали посилку в день доставки, ми не несемо відповідальності за зіпсовані товари, оскільки фрукти це швидкопсувний продукт.
Перед вживанням фруктів ознайомтеся з інформаційним буклетом та описом на сайті.
Якщо в день доставки на відділення Ви забрали посилку і фрукт всередині виявився поганим – зв’яжіться з нами для подальшого вирішення даного питання. Ми з радістю Вам допоможемо! * Фото зіпсованого товару протягом 24 годин після отримання замовлення обов’язкова вимога.
Як оформити замовлення на подарунок?
Потрібно вказати не лише дані одержувача, а й свій мобільний номер (у коментарі до замовлення). З Вами зв’язуватиметься менеджер для підтвердження.
Замовляючи фрукти на подарунок, необхідно повідомити одержувача, що посилку необхідно забрати в день прибуття на відділення.
Після відправки одержувачу прийде повідомлення від нас із номером ТТН та від Нової Пошти. Також замовник отримає ТТН. Далі ми не відстежуємо посилку, у Вас будуть дані, щоб зробити це самостійно.
Якщо посилку не буде забрано, гроші за товар не повертаються. Фрукти це швидкопсувний товар і у разі повернення вони будуть утилізовані.
Оплата:
При оформленні замовлення LiqPay;
За передоплатою на карту ПриватБанку;
Наложеним платежем (Згідно з тарифами Нової Пошти отримувач додатково оплачує комісію 20 грн, +2% від суми замовлення).
Доставка:
Кур’єрська доставка по Києву (Доставка день-у-день, якщо замовлення оформлене і підтверджене до 11:00). Вартість 150грн;
Доставка Новою Поштою (Відправлення день-у-день, якщо замовлення оформлене і підтверджене до 14:00). Вартість доставки та пакування оплачує отримувач за тарифами сервісу Нової Пошти;
Самовивіз (Київ, Вікентія Хвойки, 21); *Самовивіз можливий з понеділка по п’ятницю з 11:00 до 15:00 після оформлення і підвердження замовлення.
Графік роботи:
Понеділок – П’ятниця з 10:00 до 18:00.
Порядок повернення товару належної якості:
Відповідно до Закону України, і з огляду на те, що фрукти це швидкопсувний товар, продукти харчування належної якості поверненню не підлягають.
Якщо у Вас виникло питання стосовно якості товару, зв’яжіться з нами протягом 24 годин після отримання замовлення.