При оформленні замовлення ознайомтеся з важливою інформацією, що вказана на сайті під кожним товаром.
Посилку необхідно забирати в день прибуття на відділення, так як Нова Пошта не передбачає умови для зберігання фруктів.
У разі, якщо Ви не забрали посилку в день доставки, ми не несемо відповідальність за зіпсовані товари, оскільки фрукти це швидкопсувний товар.
Перед вживанням фруктів ознайомтеся з інформаційним буклетом та описом на сайті.
Якщо в день доставки на відділення Ви забрали посилку і фрукт всередині виявився поганим – зв’яжіться з нами для подальшого вирішення даного питання. Ми з радістю Вам допоможемо! * Фото зіпсованого товару протягом 24 годин після отримання замовлення обов’язкова вимога.
Як оформити замовлення на подарунок?
При оформленні замовлення вкажіть спочатку свої дані, а у віконечку «Дані одержувача, якщо замовлення на подарунок» – дані одержувача.
Замовляючи фрукти на подарунок, необхідно повідомити одержувача, що посилку необхідно забрати в день прибуття на відділення.
Після відправки одержувачу прийде повідомлення від нас із номером ТТН та від Нової Пошти. Також замовник отримає ТТН. Далі ми не відстежуємо посилку, у Вас будуть дані, щоб зробити це самостійно.
Якщо посилку не буде забрано, гроші за товар не повертаються. Фрукти це швидкопсувний товар і у разі повернення вони будуть утилізовані.
Оплата:
По IBAN на картку ФОП ПриватБанку (реквізити надсилаємо після підтвердження);
Передоплата 50% від загальної суми замовлення (Згідно з тарифами Нової Пошти отримувач додатково оплачує комісію 20 грн, +2% від суми замовлення).
Доставка:
Доставка Новою Поштою (Відправка день-у-день, якщо замовлення оформлене і підтверджене до 14:00). Вартість доставки та пакування оплачує отримувач за тарифами сервісу Нової Пошти;
Самовивіз в Києві за адресою вул. Миколи Закревського, 28 (Можливий ПН – ПТ 11:00 – 15:00 після оформлення і підвердження замовлення).
Графік роботи:
Понеділок – П’ятниця з 10:00 до 18:00.
Порядок повернення товару належної якості:
Відповідно до Закону України, і з огляду на те, що фрукти це швидкопсувний товар, продукти харчування належної якості поверненню не підлягають.
Якщо у Вас виникло питання стосовно якості товару, зв’яжіться з нами протягом 24 годин після отримання замовлення.